مطالب فروش آنلاين مطالب فروش آنلاين .

مطالب فروش آنلاين

كرم آلوئه ورا و ويتامين E چائوليدي

كرم آلوئه ورا و ويتامين E حاوي عصاره آلوورا E ويتامين آلوورا رطوبت را براي ساعتها در خود حفظ كرده و از آن ميتوان يك آبرسان قوي پوست نام برد ضد التهاب و التيام بخش پوستهاي خشك و حساس پوشش مناسب ميان پوست و محيط اطراف ايجاد حس نرمي و ابريشمي جلوگيري از پيري زودرس پوست استفاده نمود.
اين كرم و همچنين ديگر محصولات چائو ليدي رطوبت را براي ساعت ها در خود حفظ مي كند و از آن ها مي توان به عنوان يك آبرسان قوي پوست استفاده كرد البته خواص ضد التهاب و التيام بخش پوست هاي خشك ، حساس را دارا است و همچنين كرم آلوورا چائو ليدي با ايجاد حس نرمي و ابريشمي از پيري  زودرس جلوگيري كرده و حاوي ويتامين E است كه البته اين محصول به راحتي در فروشگاه اينترنتي  كالااكسير در دسترس شماست.

منبع:

https://kalaexir.com/product/aloe-vera-cream-ciao-lady/

ديگر محصولات اين سايت:

بازي دومينو گزينه مناسبي براي گذراندن اوقات فراغت ميباشد.به دو صورت ميتوان از با دومينو بازي نمود. يك مدل بازي با مهره ها و بر اساس دايره هايي است كه در داخل اين مهره ها قرار دارد و راهنماي آن در محصول وجود دارد كه به دو يا چهار بازيكن نياز داريد. روش ديگر چيدين مهره هاي دومينو در كنار هم و ساختن تصاوير زيبا و بديع است. سطح چيدن دومينو‌ها بايد كاملا صاف و صيقلي باشد تا احتمال افتادن ناگهاني مهره‌‌ها كمتر شود. نكته اساسي در هنگام چيدن مهره‌هاي دومينو اين است كه مهره دومينو را بايد با استفاده از انگشت شست و اشاره و از پايين‌ترين قسمت آن گرفته تا احتمال لرزش آن هنگام چيدن كمتر شود. پس به هيچ وجه نبايد مهره را از بالا بگيريد.فاصله بين مهره‌ها نيز بايد به اندازه‌اي باشد كه هنگام ريزش مهره‌ها، مهره‌‌قبلي با مهره بعدي برخورد كند و منجر به افتادن آن شود. توصيه مي‌شود كه فاصله بين قطعات حدود ۲۰ ميلي متر باشد.بازي دومينو گزينه مناسبي براي گذراندن اوقات فراغت براي خانواده هامي باشد.شما مي توانيد با خريد آنلاين بازي تفريحي سالم براي خود فراهم كنيد. از جمله فايده هاي آموزش بازي دومينو  ميتوان به بالا بردن ضريب هوشي و افزايش توانايي آنها در هوش و تمركز اشاره كرد. به دليل اينكه كودكان در دوره رشد فكري و ذهني قرار دارند آموزش دومينو براي كودكان بسيار مفيد تر خواهد بود. براي مشاهده ساير بازي ها به فروشگاه اينترنتي كالا اكسير مراجعه فرماييد.

منبع:

https://kalaexir.com/product-category/toys-and-entertainment/online-shopping-game/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۳۴ توسط:بازار ياب فروش آنلاين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :